11 Mayıs 2013 Cumartesi

Vurulduk Ey Halkım..

Ülkeyi ne hale soktunuz, allah sizin ve yandaşlarınızın belasını versin. Eğitim, yargı, ekonomi, inanç, düşünce özgürlüğü gibi ne kadar değer varsa katlettiniz. Hala ve hala bunlara destek veren örümcek beyinleri anlamakta güçlük çekiyorum. Neyin peşindesiniz? Yazıklar olsun bu millete, değer yargılarına, insanlığına.. Cumhuriyetmiş, adaletmiş, eşitlikmiş, düşünce ve inanç özgürlüğüymüş, laik antiemparyalist bir Türkiye'ymiş.. Yediğime içtiğime karışılır, inancıma karışılır, damla ile verilip hortum ile alınır, millet sınıflandırılıp ötekileştirilir.. Çok değil bundan 15-20 yıl sonra bir Bangladeş'den, Haiti'den, Suriye'den bir farkın kalmayacak.. Değer yargıları uyutularak elinden alınmış, sesini çıkarmaya korkar olmuş bir milletin ferdi olmaktan utanıyorum. Kimse bana Atatürkçülük'ten, Cumhuriyet'ten, Medeniyet'ten, Eşitlik, Hak, Adalet, ve Özgürlük'ten bahsetmesin. O dönem 1938'de sona erdi. Kan konuşulur oldu, daha çok mal mülk.. Gençler iphone nun, tabletin, cigaranın, "karının kızın" peşinde. İnsanlık nedir, saflık nedir, yardımlaşma nedir bir haber olduk. İşin kötüsü de bugüne razıyken dün ü arar olduk; yarına ise tahammülümüz yok artık. Uğur Mumcu'lar, Nazım Hikmet'ler yok artık.. ( Vurulduk Ey Halkım.. ) Övünün !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder