16 Mayıs 2013 Perşembe


Burak ..
Hiç tanımıyorum seni çocuk. İlk kez Pazar gecesi gördüm fotoğrafını. Esmer bir genç işte. Her gün sokakta görebileceğin.
Kara yağız ..

Hiç tanımıyorum seni çocuk. Ama kim bilir kaç kez omuz omuza yaptık ? Kaç kez aynı anda başımızı ellerimizin arasına alıp kaldık
öylece. Belki de yan yanaydık Kadıköy’ de gazdan göz gözü görmezken .. Kim bilir belki caddede sarmaş dolaştık 17’ de 16
zaferinde ..


Çok sevdik çooookkkk, diye bağırdık defalarca .. Sevdamıza kimse engel olamaz .. Belki ters baktın bana ne bileyim bir maç öncesi? Belki yolda sohbet ettik, abi bu maçta Stoch oynamaz mı diye.. Sensiiizzz haaayaat dedin sen.. Sensiiizzz hayaaat dedim ben .. Ne çok maçta tek yürek olduk birbirimizi hiiiç tanımadan.. Kuyt’ la beraber koştuk, direkten birlikte döndük Baroni vurduğunda..

Amsterdam düşü kurdun mu çocuk sen? Ben gitmeyecektim biliyor musun ? Totem işte. Anlarsın.. Seni hiç tanımıyorum be çocuk .. Ömrümde görmedim. Belki de hiç tanımayacaktım. Ama iki gecedir gözümün önünden gitmiyorsun hiç..

Boynunda kaşkol.. Gözlerin çakmak çakmak.. Hani şu güzel kızcağızın unutamam dediği gözlerin..

Belki göz göze geldik Yoğurtçu Parkı'nda siz kalabalık
geçerken ..Belki turnikede birbirimizi ittik. Mevzumuz olduysa affet.
Seni hiç tanımıyordum ben çocuk be. Vallahi ..

Artık çok iyi tanıyorum. Sen bundan sonra her maç sahadasın benim için. 11 çubuklunun formanın.. Tam da göğsündeki armada .. Bundan sonra her maç tribündesin benim için .. Ama hiç maça gidesimiz kalmadı be çocuk..

Ben seni hiç tanımıyorum ama çok yaktın canımı be. İnsanlığımızdan utandık. Senle birlikte ne kadar iyi duygumuz varsa gitti sanki.

Hayat ne acımasız be çocuk. Parçalı formalı çocuk, arkadaşıyla biraz erken vedalaşsa tanımayacaktım seni. Tanımasaydık keşke.. Sola dönüp gitseydin.. Hiç bilmeseydik kim olduğunu..

Yine ondan geriye saysaydık saat tam 7’ de. Aynı anda, birbirimizi hiç bilmeden.. Şimdi kime kızsak bilemiyoruz.

O hain bıçağa mı, senle aynı yaştaki çocuğa bıçak taşıtana
mı ? Sisteme mi, yöneticilere mi ? Televizyonun kan emicilerine
mi ? Kendimize mi yoksa ? Her birimize tek tek.. Ne kadar kızsak günler geçecek hayat bize sürecek be çocuk..

Her maç sonu dönüşünü pencerede bekleyen biri hiç unutmayacak ama .. Bir de birlikte huzur evine gitme planı yaptığın kızcağız.. Saçları bir günde ağaran bir adam..

Affet bizi çocuk.. Seni o bıçağa sürüklerken her ne yaptıysak, affet .. Seni unutacağımız her saniye için, affet.. Canını verdin sevdamıza.. Hakkını helal et..

Şunu bil ki;
Her okul açıkta bir yerdesin
Bundan sonra sen de bize Leftersin.
Gözümüzden yüreğimize akan yaş,
Kara topraklarda bir Fenersin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder